loading...
فروشگاه تخصصی محصولات مراقبت از خودرو
ادمین بازدید : 61 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خمیر پولیش زبر فارکلا یونیورسال مدل Farecla Rubbing Compound Universal یک ترکیب خمیری پولیش می باشد که رنگ خودرو را ترمیم کرده و همزمان درخشش را به خودرو شما  هدیه می دهد.

پیشنهاد می گردد برای رسیدن به نتیحه بهتر ابتدا سطح خودرو را شسته و سپس از این پولیش استفاده شود.

خمیر پولیش زبر فارکلا یونیورسال مدل Farecla Rubbing Compound Universal را هم می توان به صورت دستی با یک دستمال مایکروفایبر و هم با دستگاه پولیش روتاری و یا دستگاه پولیش اوربیتال استفاده کرد.

نحوه استفاده:

اگر از دستگاه پولیش استفاده می کنید ابتدا مقداری از خمیر پولیش را بر روی یک پد نرم اضافه کرده و سپس با دستگاه خاموش آن را بر روی سطح خودرو پخش کنید. سپس دستگاه پولیش خود را روشن کرده و با سرعت پایین شروع به پولیش کاری نمایید و بعد از آن به آرامی سرعت دستگاه پولیش را افزایش دهید. برای جلوگیری از ایجاد هولوگرام حرکت دستگاه را به صورت رفت و برگشتی و با فشار کم تکرار کنید.

ادمین بازدید : 92 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خمیر پولیش زبر فارکلا جی 3 مدل Farecla Rubbing Compound G3  یک ترکیب خمیری پولیش زبر می باشد که رنگ خودرو را ترمیم می کند و علائم سنباده را تا 1500 گریت می تواند از بین ببرد.

پیشنهاد می گردد برای رسیدن به نتیحه بهتر ابتدا سطح خودرو را شسته و سپس از این پولیش استفاده شود.

خمیر پولیش زبر فارکلا جی 3 مدل Farecla Rubbing Compound G3 را هم می توان به صورت دستی با یک دستمال مایکروفایبر و هم با دستگاه پولیش روتاری و یا دستگاه پولیش اوربیتال استفاده کرد.

نحوه استفاده:

اگر از دستگاه پولیش استفاده می کنید ابتدا مقداری از خمیر پولیش را بر روی یک پد نرم اضافه کرده و سپس با دستگاه خاموش آن را بر روی سطح خودرو پخش کنید. سپس دستگاه پولیش خود را روشن کرده و با سرعت پایین شروع به پولیش کاری نمایید و بعد از آن به آرامی سرعت دستگاه پولیش را افزایش دهید. برای جلوگیری از ایجاد هولوگرام حرکت دستگاه را به صورت رفت و برگشتی و با فشار کم تکرار کنید.

ادمین بازدید : 50 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

عوامل بر پایه نانو موجود در پولیش متوسط نانو NP 03-06 سوناکس مدل 06-03 SONAX Profiline Nano Polish درخشندگی روز اول را به رنگ های آسیب دیده تحت عوامل محیطی باز می گرداند. این محصول به سرعت و به راحتی به رنگ بدنه، شفافیت بی نقصی می بخشد. پولیش متوسط نانو NP 03-06 سوناکس مدل 06-03 SONAX Profiline Nano Polish رنگ های ضد خش را به صورت حرفه ای و بدون به جای گذاشتن اثر هولوگرام، پولیش می دهد. در این محصول هیچگونه واکس یا سیلیکونی موجود نیست. پولیش متوسط نانو NP 03-06 سوناکس مدل 06-03 SONAX Profiline Nano Polish دارای اثر متوسط محوکنندگی خط وخش است.

ادمین بازدید : 50 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

پولیش نهایی بسیار نرم مگوایرز Meguiars Ultimate Polish G19216 برای مرحله نهایی پولیش مناسب است. این محصول بدنه خودرو را برای واکس آماده می کند و درخشش فوق العاده ای به آن می بخشد.

پولیش نهایی بسیار نرم مگوایرز ایرادات نهایی را از بین می برد و براقیت عمیقی ایجاد می کند. از این محصول می توان برای انواع رنگ خودروها حتی رنگ های روشن استفاده کرد. می توان به صورت دستی و یا با دستگاه پولیش دوکاره از آن استفاده نمود.

پولیش نهایی بسیار نرم مگوایرز را با استفاده از یک پد تمیز و نرم با فشار متوسط اعمال کنید. از استفاده این محصول به صورت همزمان در چند نقطه پرهیز کنید. با یک حوله نرم میکروفایبر سطح را خشک کنید. حوله را برگردانید و با قسمت تمیز دوباره سطح خودرو را خشک کنید.

برای اعمال پولیش نهایی بسیار نرم مگوایرز Meguiars Ultimate Polish G19216  با یک دستگاه پولیش دوکاره، از یک پد پولیش نرم برای استفاده در یک ناحیه استفاده کنید. در صورت نیاز به نقاط حساس دوباره پولیش را اعمال کنید. دستگاه را با سرعت متوسط روشن کنید و 4-6 بار این کار را برای هر بخش انجام دهید. سطح را با یک حوله میکروفایبر تمیز کنید. با سمت دیگر حوله سطح را بسایید.

ادمین بازدید : 84 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

پولیش و واکس ترمیم رنگ مگوایرز Meguiars Ultimate Compound G17216  محصولی برای از بین بردن آثار آفتاب سوختگی سطحی، خراش ها و غیره از روی رنگ بدنه خودرو است. با این پولیش تک مرحله ای می توانید ظاهر خودروی خود را مانند روز اول نمایید. این پولیش واکس به سرعت سطح خودروی شما را صاف و براق می کند. این محصول به زمان و تلاش کمتری نسبت به پولیش های سنتی نیاز داشته و به راحتی علائم اکسیداسیون و خراش ها را حذف و رنگ خودرو را درخشان می نماید.

پولیش واکس مگوایرز کیلر رنگ خودرو را بازسازی می نماید و با دستگاه پولیش اوربیتال و یا با دست قابل اجراست. برای استفاده با دست، چند قطره از محصول را بر روی پد فوم مگوایرز ریخته و با فشار متوسط روی فضاهای 20 در 20 بدنه ماشین اعمال کنید. پد را به صورت عمودی و افقی روی سطح ماشین حرکت داده و با یک حوله نرم میکروفایبر به آرامی سطح را خشک کنید. حوله را برگردانید و با قسمت تمیز سطح خودرو را مالش دهید. برای اعمال با دسنگاه پولیش اوربیتال، از یک پد نیمه زبر استفاده نمایید. در صورت نیاز به نقاط حساس دوباره پولیش را اعمال کنید. سطح را با یک حوله میکروفایبر تمیز کنید. با سمت دیگر حوله سطح را بسایید.

ادمین بازدید : 47 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

پولیش واکس مگوایرز سری میرور برایت meguiars polish wax mirror bright فرمول ساده واکس و پولیش را با تکنولوژی پیشرفته محصولات امروزی ترکیب کرده است. این محصول آلاینده‌ های سطح خودرو را از بین برده و یک لایه محافظ ایجاد می کند. از این محصول می توان به صورت دستی و یا به کمک دستگاه استفاده کرد.

فرمول واکس و پولیش این محصول در یک مرحله ساده، رنگ خودروی شما را بازسازی کرده و از آن محافظت می کند. رنگ های براق را به آرامی صیقل می دهد تا حداکثر درخشش را ایجاد کند.

پولیش واکس مگوایرز سری میرور برایت یک لایه محافظ ایجاد می کند که خاصیت آبگریزی دارد. این محصول در یک بطری روشن با یک درپوش پیچی بسته ‌بندی شده ‌است. با تهیه این محصول درخشش و زیبایی را به اتومبیل خود هدیه دهید.

ادمین بازدید : 72 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

پولیش مرحله اول مگوایرز توانایی بالایی در حذف آسیب های رنگ بدنه خودرو داشته و به عبارتی به اندازه سنباده 1200 قدرت لایه برداری دارد.

پولیش چهار لیتریَ زبر مگوایرز M105 علاوه بر استفاده از فرمول فوق میکرو ساینده،کمترین آثار هولوگرامی را از خود به جای گذاشته و خود را از این حیث منحصر به فرد می نماید. سرعت بسیار بالا در حذف خط و خش های عمیق، لکه های باران اسیدی و آفتاب سوختگی نیز از دیگر ویژگی های این محصول مگوایرز می باشد.

می توانید با استفاده از پد روتاری پشمی مگوایرز و یا پد زبر اسفنجی آن بهترین نتیجه را بگیرید.

پس از استفاده از این محصول، جهت رفع کلیه آثار هولوگرامی و براقیت بخشیدن به رنگ خودرو بهتر است که از پولیش نرم M205 مگوایرز استفاده نمایید.

ادمین بازدید : 61 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

پولیش نهایی مگوایرز با استفاده از تکنولوژی پیشرفته خود، رنگی بدون هولوگرام و با براقیتی عمیق به شما تحویل می دهید.

فرایند پولیش کاری خود را با استفاده از پولیش زبر M105 آغاز نموده و پس از حذف آسیب های وارده به رنگ خودرو، با استفاده از M205به سراغ از بین بردن آثار هولوگرامی رفته و رنگی براق و درخشان را آماده سازید.

حالت آینه ای رنگ خودرو، درخشندگی بسیار زیاد و ابریشمی شدن بدنه خودرو از دیگر ویژگی های این محصول است. شما می توانید جهت کسب بهترین نتیجه، پولیش نرم مگوایرز M205 را با استفاده از پد اسفنجی نرم مگوایرز بر روی بدنه خودرو اعمال نمایید. این محصول قابلیت استفاده با دست، دستگاه پولیش روتاری و هم چنین دوآل اکشن را داراست.

ادمین بازدید : 37 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

پولیش نرم پوریس 4 لیتری مدل Puris Ultra Finish Polish A15 نرم ترین پولیش برند پوریس بوده و با قابلیت براق کنندگی بالا، علاوه بر حذف آثار هولوگرامی به جای مانده از مراحل قبلی پولیش کاری، درخشندگی بی نظیری را به رنگ خودروی شما می بخشد. بر خلاف پولیش های چرب که صرفا آسیب ها و خط و خش های بدنه را پر می کنند و با چند بار شست و شو از بین رفته و آسیب ها مجددا نمایان می شوند؛ این پولیش بدون سیلیکون و مواد پرکننده است و هم چنین با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها موفق به تولید یک پولیش پایه آب نموده است.

پیش از هر چیز، ذکر این نکته ضروری است که باید در محیطی دور از نور مستقیم خورشید به پولیش کاری پرداخت. برای استفاده از این محصول، ابتدا به خوبی آن را تکان داده و با استفاده از یک دستگاه اوربیتال و یا به صورت دستی با پد پشمی یا اسفنجی به اعمال A15 روی بدنه خودرو بپردازید.

ادمین بازدید : 75 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

پولیش مرحله اول A1+ زبرترین پولیش برند آمریکایی پوریس بوده و با قابلیت لایه برداری بسیار بالا، توانایی از بین بردن خط و خش هایی با عمق P1200 یا کمتر را دارد و هم چنین کمترین آثار هولوگرامی را از خود به جای می گذارد. بر خلاف پولیش های چرب که صرفا آسیب ها و خط و خش های بدنه را پر می کنند و با چند بار شست و شو از بین رفته و آسیب ها مجددا نمایان می شوند؛ این پولیش بدون سیلیکون و مواد پرکننده است و آسیب های رنگی را به طور دائمی از روی رنگ خودرو حذف می کند.

برای استفاده از این پولیش، ابتدا به خوبی محصول را تکان داده و با استفاده از یک دستگاه روتاری و وول پد یا پد زبر تا زمان حذف آسیب ها بر روی بدنه خودرو اعمال کنید.

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 275
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 541
  • بازدید سال : 4,095
  • بازدید کلی : 19,707